sååååå himla BRA!

Har kommit hem från Ålderskogen, sjukt roligt har det varit! :D haha. vi åkte dit i fredags red ett dressyer pass på Aston, man skulle göra skänkelvikning på öppna delen av´volten sen göra en galoppfattning från sista "skänkelviksteget" De gick ganska bra i början men sen var det inte roligt att lyssna längre då blev det luftsprång ist. Men de var roligt de med, hehe :P
sen åt vi midda-red ett till pass ett hopp pas den här gången, jag hade Midas för första gången och de gick också ganska bra :D  Sen vid halv tio hade vi kanske lämmnat alla hästar och så i hagen.

Lördagen d¨var det KM-så då kom massa andra personer dit också jag hade Gismo för första gången i Clear Rounden och de var roligt, ganska svårt.

Sen hade Jag Aston i KM,ja var felfri o så men annars gick de inte jätte bra.
På kvällen så körde vi charader haha de sjukaste ja varit med om! Okej kanske inte men de var kul :PP
Sen gjorde ja o mimmi en lite rolig grej, kan inte sluta skratta n'r ja tänker på det :DDDDD

Idag då hade vi uteritt, jag hade Ilos, Ivar ville inte gå längst fram så sen fick ja göra det, de var mkt roligare men behövde koncentrera sej hela tiden, om man slappna av så skygga han på en ¨gång  behövde väldigt mkt tryck. Red längst fram i alla gånarter :D

Sen har vi åkt hem och som tradition så köpte vi två stora lådor med kokosbollar- hihi :D

Bilden från skolavslutnigen-tagen av Charlotte


Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback